Punkt obsługi klienta wraca do Tomaszowa!

W czwartek 27 maja 2021 roku w Starostwie Powiatowym odbyło się podpisanie porozumienia „ (..) na rzecz poprawy jakości powietrza w Powiecie Tomaszowskim”, dotyczącego utworzenia punktu obsługi klienta dostawy paliwa gazowego. Powiat Tomaszowski reprezentowały jego władze w osobach: Henryka Karwana Starosty Tomaszowskiego oraz Jarosława Korzenia Wicestarosty. W imieniu PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o . porozumienie podpisali: Piotr Przywara Dyrektor Rzeszowskiego Obszaru Sprzedaży PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. oraz Lucjan Bartoszczyk Kierownik Biura Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o. w Zamościu.
Po 20 latach wraca do Tomaszowa Lubelskiego punkt, w którym będzie można załatwić niemal każdą sprawę związaną z umową m.in.: podanie odczytu stanu gazomierza w celu dodatkowego rozliczenia, podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach, pobranie faktury, obsługa płatności elektronicznych czy wgląd w historię zużycia paliwa gazowego.
Otwarcie punktu zaplanowane jest w pierwszej dekadzie czerwca a punkt będzie miał swoją siedzibę w budynku Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej przy ul. Siwa Dolina 2A w Tomaszowie Lubelskim. W najbliższym czasie opublikujemy akcję reklamową oraz informacyjną dotyczącą godzin otwarcia oraz działalności biura ⏰📄